Оценка:
Опубликованно: 24.10.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 1.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 2.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 3.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 4.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 5.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 6.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 7.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 8.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 9.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 10.
  • Образец документа 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 11.
Фрагмент работы

Izvēlas vienu Eiropas valsti un raksturo tās ģeogrāfisko stāvokli pēc šādiem kritērijiem: novietojums uz Zemes, Eirāzijā, Eiropā; tuvumā esošie dabas objekti (okeāni, jūras, salas, līči, reljefa formas); kaimiņvalstis, tādējādi aktualizējot 7. klasē apgūto par ģeogrāfiskā stāvokļa raksturojumu. Apraksta iezīmes, ar kurām asociējas izvēlētā valsts un kuras varētu būt noteicis tās ģeogrāfiskais novietojums (piemēram, attīstīta citrusaugļu audzēšana, daudz ostu).…

Коментарий автора
Atlants