Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Filmas "Grand Hotel" analīze', 1.
  • Эссе 'Filmas "Grand Hotel" analīze', 2.
  • Эссе 'Filmas "Grand Hotel" analīze', 3.
  • Эссе 'Filmas "Grand Hotel" analīze', 4.
Фрагмент работы

Mūzika arī dzīvo savu paralēlo stāstu – attīstoties, pieaugot, kulminējot un
pāraugot jaunā žanrā un beigās atgriežoties pie sākotnējā. Ainām, kas norisinās ārpus viesnīcas, tiek veidots savs skaņas celiņš ar ielas dabiskajiem trokšņiem.
Apgaismojums – vispārējā apgaismošana ir vienmērīga un nemainīga, jo aktieri parasti atrodas kadra vidū. Nedaudz tiek izmantotas ēnu spēles, dažādu gaismu simbolu veidojumi, piem., viesnīcas vestibilā veidojot sienas ornamentu tieši ar gaismu palīdzību, kā arī lifta izgaismojums. Filmas laikā ik pa laikam novērojamas vēlākās Film Noir rokraksta iezīmes ar žalūziju gaismām.
Interesants aspekts, kas novērojams mūsdienu jaunā stila tendencēs, ir epizode, kad barons ar balerīnu sarunājas istabā, bet aiz loga redzama nekustīga stāvbilde, sadalot kadru divās daļās un apvienojot dzīvo un nedzīvo bildi.
“Drāma attīstās ar ātrumu, kas nekad nezaudē saķeri pat gandrīz divu stundu garumā, un tam visam cauri ir valdzinošs negaidītas komēdijas paraugs, kas vienmēr ir svaigs”6…

Коментарий автора
Atlants