-
Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kas ir cena un tās ietekmējošie faktori | 4 |
1.1. | Cenu veidošanās posmi | 5 |
1.2. | Cenu veidošanās metodes tirgus varas apstākļos | 7 |
1.3. | Cenu veidošanās metožu izmantošana cenu noteikšanā | 9 |
2. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 12 |
2.1. | Uzņēmuma vadība un tās struktūra | 13 |
2.2. | Darba samaksa un darba laiks | 14 |
3. | Preces cenu noteicošie faktori uzņēmumam | 16 |
3.1. | Izmaksu loma cenas veidošanai | 18 |
3.2. | Konkurences loma cenu veidošanai | 19 |
3.3. | Tirgus raksturojums | 21 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai. Uzņēmuma izstrādājamās tirgus stratēģijas būtiska sastāvdaļa ir mērķa noteikšana. Tā kā šīs stratēģijas pamatā savukārt ir ilgtermiņa komerciālās darbības plāns, kurā centrālā vieta pieder cenai, tad, pieņemot operatīvos lēmumus par cenām, uzņēmuma vadībai jāņem vērā stratēģijas pamatprincipi.…
Kas ir cena un tās ietekmējošie faktori, Cenu veidošanās posmi, Cenu veidošanās metodes tirgus varas apstākļos, Cenu veidošanās metožu izmantošana cenu noteikšanā, Uzņēmuma vispārīgs raksturojums, Uzņēmuma vadība un tās struktūra, Darba samaksa un darba laiks, Preces cenu noteicošie faktori uzņēmumam, utt.
