Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma darbības apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma mārketinga vides analīze | 5 |
1.2. | Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi, kvalitāte | 7 |
2. | Inovatīvā produkts | 10 |
2.1. | Produkta mārketinga pamatelementa izpēte | 16 |
2.2. | Produkta pieprasījums | 18 |
3. | Izmaksas veidi uzņēmējdarbībā | 20 |
3.1. | Izmaksu klasifikācija pašizmaksas kaukulācijai | 21 |
3.2. | Svarigāko pamatizmaksu veidu uzskaite | 22 |
4. | Pārdošanas budžeta izstrāde | 26 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avoti | 30 |
Uzņēmums, kuru autors analizēs ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Pireka”.
Uzņēmuma juridiskā adrese ir:
- Prūšu iela 46, Rīga, LV-1057
Uzņēmuma biroja adrese:
- Mūkusalas ielā 45/47, Rīga, LV-1004
Uzņēmuma juridiskā forma ir komercsabiedrība, sabiedrība ar ierobežotu atbildību ir slēgta sabiedrība un tās daļas nav publiskās apgrozības objekts. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ir uzņēmējsabiedrība ar juridiskās personas tiesībām.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 12.02.2001 izdota komersanta reģistrācijas apliecība, piešķirts vienotais reģistrācijas numurs:40003531257.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 Ls. Uzņēmumam ir viens īpašnieks-Daniels Krinickis.
Uzņēmuma pamatkapitāls sastāv no vienas daļas. Pamatkapitāls sastāv no naudas ieguldījuma.
Uzņēmums ar darba vietām nodrošina divpadsmit cilvēkus.
Uzņēmums ir ar strauju izaugsmi visās trīs Baltijas valstīs, kas piegādā ūdens attīrīšanas filtrus, kuri atrisina dažādas ūdens piesārņojuma problēmas, un kas aktīvi veido augstas kvalitātes tīrīšanas un higiēnas produktu plašu klāstu. Uzņēmums nodarbojas ar tualetes papīra un roku salvešu, gaisa atsvaidzinātāju, roku tīrīšanas līdzekļu, to dozatoru, vienreizējas lietošanas un ilgākas izmantošanas slaucīšanas līdzekļu rūpnieciskām vajadzībām pārdošanu. Tīrīšanas un dezinficēšanas ķimikāliju pārdošanu traukiem, virtuves aprīkojumam un telpām.
Sūkļu, lupatu, slotu un citu tīrīšanas izstrādājumu- logiem, grīdām un citām virsmām pārdošanu.
Uzņēmums nenodarbojas ar ražošanu, bet ar higiēnas un uzkopšanas preču vairumtirdzniecību . …
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģija un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā. Šajā darbā autors pētīs izmaksu analīzi jaunam produktam uzņēmumā „Pireka”. Definēs izmaksu jēdzienu un to veidus uzņēmējdarbībā. Izanalizēs izmaksas jaunam produktam uzņēmumā „Pireka”. Studiju darbs izstrādāts pamatojoties uz Latvijas Republikas likumiem un normatīvajiem dokumentiem, kā arī izmantojot uzņēmuma „Pireka” grāmatvedības uzskaites datus, mācību literatūru un publikācijas presē. Darba izstrādes gaitā gūtās atziņas formulētas secinājumos un priekšlikumos.
