• Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felicia"

     Оцененный!

    Реферат16 Туризм

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 1.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 2.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 3.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 4.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 5.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 6.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 7.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 8.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 9.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 10.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 11.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 12.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 13.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 14.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 15.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 16.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 17.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 18.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 19.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 20.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 21.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 22.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 23.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 24.
  • Реферат 'Saskarsmes kultūras īpatnības un klientu apkalpošanas kvalitāte viesnīcā "Felici', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
I.daļa.  Saskarsme    4
1.  Saskarsmes kultūra    4
1.1.1.  Neverbālā saskarsme    5
1.1.2.  Verbālā saskarsme    7
1.1.3.  Ārējais izskats    7
II.daļa.  Klientu apkalpošana    8
2.  Apkalpošana viesnīcās    8
2.2.1.  Viesnīcas lielums    8
2.2.2.  Mērķa grupas    9
2.2.3.  Viesnīcu produkts un tipi    10
2.2.4.  Viesi un viņu vēlmes    12
III.daļa.  Viesnīca „Felicia"    14
3.  Uzņemšanas dienests    14
3.3.1.  Viesnīcas Felicia apraksts    15
3.3.2.  Viesnīcas Felicia dienesti    17
3.3.3.  Faktori, kas ietekme klientu apmierinātību    18 3.3.4. Priekšlikumi……………………………………………………………… 19
3.3.5.  Secinājumi    20
  Izmatotas literatūras saraksts    21
  Pielikums    22
Фрагмент работы

Saskarsmes kultūra

Joprojām ir ļoti svarīgi zināt, ievērot un cienīt citu tautu paražas. No izturēšanas svešā zemē būs atkarīgas mūsu lietišķās attiecības. Dažādu tautu nacionālo un psiholoģisko īpatnību, ka arī etiķetes pārzināšana palīdzēs ikvienam izvārīties no liktenīgam kļūdām, radīs drošības sajūtu un pašpaļāvību, kas galu galā veicinās savstarpējo saprašanos.

Uzvedības standarti un etiķetes normas ir nozīmīgi kultūras konteksta mehānismi, kas īsteno civilizētus kontaktus starp cilvēkiem. Etiķete nosaka saskarsmes noteikumus starp dzimumiem, vecumiem, sociālām, profesionālām un citām sabiedrības grupām.

Cilvēciskā saskarsme nav iespējama bez elementāro uzvedības normu, morāles normu un etiķetes ievērošanas. Kulturālas attiecības uzliek pienākumu katram indivīdam cienīt cilvēces izstrādātas vērtības, bez kurām būtu ļoti problemātiska sabiedrības eksistēšana, rastos haoss un anarhija. Pieklājības normas ir kā brīnumnūjiņa, kas nepieciešamajā brīdī nodemonstrē savu praktisko spēku. Visi zinām tādu maģisko spēku kā „Paldies”, „Atvainojiet”, „Pateicos”, „Lūdzu piedodiet” un utt.

Grūti iedomāties kāda būtu mūsu sabiedrība un tajā skaitā arī mēs, jā cilvēks vienmēr ļautu vaļu savam emocijām un kaislībām …Kāda būtu divu cilvēku saruna, ja viņi runātu visu, kas ienāk prātā? …

Коментарий автора
Atlants