Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Cenu veidošana', 1.
  • Конспект 'Cenu veidošana', 2.
Фрагмент работы

Cenu veidošana.
Cenu veidošanas jēdziens. Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē,t.i.,patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Cenu veidošanas koncepcija ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala 2vos. Galvenie iekšējie faktori: mārketinga mērķi, mārk.darbības stratēģija; uzņēmuma izmaksas; mārketinga darbības organizācija.…

Коментарий автора
Atlants