Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
IEVADS | 5 | |
1. | TEMPERATŪRA | 6 |
1.1. | TERMOMETRU VEIDI | 6 |
1.2. | FĀRENHEITA SKALA | 7 |
1.3. | CELSIJA SKALA | 7 |
2. | GAISA MITRUMS | 9 |
2.1. | HIGROMETRU VEIDI | 9 |
3. | GAISA TEMPERATŪRAS UN MITRUMA NORMAS VISPĀRIZGLĪTOJOŠĀS SKOLĀS | 11 |
4. | PĒTĪJUMA REZULTĀTU ANALĪZE | 12 |
4.1. | JĒKABPILS 2. VIDUSSKOLAS SKOLĒNU ZINĀŠANAS PAR GAISA TEMPERATŪRU UN MITRUMU SKOLAS TELPĀS | 12 |
4.2. | GAISA TEMPERATŪRA UN MITRUMS DAŽĀDĀS SKOLAS TELPĀS, ŠO LIELUMU MAIŅA DIENAS GAITĀ | 19 |
4.3. | GAISA TEMPERATŪRAS UN MITRUMA MĒRĪŠANA JĒKABPILS 2.VIDUSSKOALS TELPĀS | 20 |
5. | IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI | 22 |
PIELIKUMI | 23 |
Secinājumi
1. Gaisa mitrums ir ūdens tvaika daudzums gaisā, kuru mēra ar īpašām ierīcēm – higrometriem un psihrometriem.
2. Gaisa mitrums un temperatūra ietekmē cilvēka veselību un pašsajūtu, tāpēc ir ļoti būtiski lai tie lielumi būtu atbilstami vajadzīgām normām.
3. Termometrs ir ierīce temperatūras mērīšanai tajā vidē, ar kuru termometram ir termiskais kontakts.
4. Temperatūras un gaisa mitruma regulēšanas metodes telpās:
• kondicionieru izmantošana
• telpas izvēdināšana
• ierīces gaisa mitruma paaugstināšanai
5. Neskatoties uz to, ka liela daļa skolēnu nav apmierināta ar gaisa temperatūru dažādās skolas telpās, tomēr gaisa temperatūra šajās telpās atbilst normām nosacītām MK noteikumos.
6. Noskaidroju, ka gaisa mitrums skolas mācību telpās nav normēts.
…
ZPD fizikā. Apkopota vispārējā informācija,kā arī tika veiksta praktiskā daļa.