• J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu audzināšanā

     

    Эссе7 Педагогика

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 1.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 2.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 3.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 4.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 5.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 6.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 7.
  • Эссе 'J. A. Students “Vispārīgā paidegoģija” II. daļa Zinātne un māksla sevis un citu ', 8.
Фрагмент работы

Par audzinātāju vispār.
J. A. Students savā grāmtā raksta, ka audzinātājs var būt ikviens, kas cilvēku kaut nedaudz, bet pārveido.
“… audzinātājs ir ikkatra būtne, ikviena parādība – vai nu tā būtu dzīva vai nedzīva, - kas cilvēku kaut kādā nebūt ziņā pārveido…” (5. lpp.).
No otras puses viņš uzsver, ka par audzinātāju var uzskatīt tikai apzinīgu cilvēku, kuram ir savi audzināšanas mērķi un kurš zina kā ir jāaudzina.
“… Apzinīgā audzināšana ir zināšana, kas un kā jādara, lai audzināšanas darbs būtu sekmīgs…” (5. lpp.).

Vīrietis kā audzinātājs.
„... Vīrietim lielāka objektivitāte spriedumos, vairā tieksmes uz sistēmātisku darbību, asāka spēja analizēt, izskaidrot un pamatot...“ …

Коментарий автора
Atlants