-
Uzņēmums SIA "Čilija Pizza"
Secinājumi un priekšlikumi
Atrodoties prakse uzņēmuma SIA ‘’Čilija Pizza" un veidojot kvalifikācijas prakses atskaiti. bija iespējams, izdarīt secinājumus par uzņēmuma ‘’Čilija Pizza" darbību, ka ari atsvaidzināt savas zināšanas mārketinga un reklāmas jomā.
Kopumā var secināt, ka uzņēmums darbojas ļoti veiksmīgi. Uzņēmums vienmēr cenšas saviem klientiem piedāvāt labāko kvalitāti. Darbinieku atlase ir rūpīga, un tos novērtēt vairāki uzņēmuma nodaļu vadītāji. Uzņēmumam SIA „Čilija Pizza" ir veiksmīgi izdevies iekļūt ne tikai Latvijas tirgū, bet ari ārvalstu.
Ieteiktu uzņēmumam vairāk piestrādāt pie komunikācijas problēmām tieši darba iekšēja vide. Diemžēl, šo nelielo pārpratumu dēļ rodas problēmas, kas ne tikai kavē uzņēmuma attīstību, bet ar rada zaudējumus.
Kvalifikācijas prakses ietvaros praktikants veidoja reklāmas kampaņu uzņēmumam. Pateicoties tam tika atsvaidzinātas prasmes grafiskajās programmās CorelDraw un Photoshop, kā ari zināšanas reklāmas izcenojumu aprēķinos. Ieteikums būtu pašam uzņēmumam izveidot reklāmas kampaņu, un tad jau ar reklāmas efektivitātes noteikšanas metodēm būs iespējams secināt, cik liels guvums ir no šis reklāmas kampaņas.
Pateicoties šai prakse tika gūta noderīga pieredze, kā ari iegūtas jaunas prasmes, kā piemēram, kontaktēšanās ar klientiem pa telefonu.
…
Ievads Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Čilija Pizza” ir picērija, kas specializējas klientu apkalpošanā augstākajos standartos. Čilija Pizza pirmā picērija Latvijā tika atvērta Liepājā 2001.gada decembrī. Pašlaik Latvijā darbojas jau divdesmit piecas picērijas. Ēdienu kartē, ko picērija piedāvā apmeklētājiem, ir 55 dažādu veidu picas, siltie ēdieni, salāti, saldie ēdieni, kā arī alus uzkodas. Picērijās Jūs varēsit nobaudīt ne tikai plašo picu klāstu, dažādas zupas un sātīgus otros ēdienus, bet arī dažādus deserta ēdienus un dzērienus. Noslēdzot ēdienreizi, varat nogaršot kokteiļus, kas pagatavoti no svaigiem augļiem tieši Jums. Picērijas apmeklētājiem piedāvā tikai un vienīgi svaigi pagatavotu ēdienu, tādā veidā strikti norobežojoties no ierastā uzskata par picērijām kā "fast food" iestādēm. Bērniem piedāvā īpašu ēdienkarti ar ne vien garšīgiem, bet arī jautri, apetīti rosinoši rotātiem ēdieniem. Katrai „Čili Picas" picērijai tiek veidots savs individuāla stila interjers, bet visas picērijas vieno augsta apkalpošanas kultūra, servisa līmenis un kvalitatīvi ēdieni. Iekārtojot picērijas, ievēroja svarīgākos uzņēmuma pamatprincipus - patīkama atmosfēra mājīgā interjerā. Turklāt picērijās arī bērniem iespējams svinēt savus priecīgos notikumus - vārda un dzimšanas dienas, mācību gada sākumu vai nobeigumu un citus jautrus pasākumus. No 2003.gada piedāvā pakalpojumu - picu un pārējo ēdienu piegādi (Rīgas robežās un pierīgā) uz mājām vai darba vietu. Ēdienu var pasūtīt pa tālruni 1822. Darba autora mērķis praksē uzņēmumā SIA „Čilija Pizza” ir gūt plašāku ieskatu mārketinga pakalpojumos, un iegūtās zināšanas lekcijās pielietot praksē. Kā arī darba autors vēlas uzlabot savas zināšanas datorprogrammā „Abobe Photoshop” un „CORELDRAW X5”.
