Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pedagoģiskās psiholoģijas eksāmena mājas darba atbildes uz jautājumiem', 1.
  • Конспект 'Pedagoģiskās psiholoģijas eksāmena mājas darba atbildes uz jautājumiem', 2.
  • Конспект 'Pedagoģiskās psiholoģijas eksāmena mājas darba atbildes uz jautājumiem', 3.
Фрагмент работы

12. Kādas spējas ir labāk izteiktas bērniem ar dominējošo labo smadzeņu puslodi?
Labā smadzeņu puslode (dominē kreiļiem) ir saistīta ar:
- kopējo laika un telpas izjūtu; sintēzi; zemapziņu;
- mākslinieciski radošām spējām – mūziku, ritmu, jaunradi, emocionālo, iracionālo, asociatīvo, tēlainām, intuitīvām spējām;
- telpiski tēlaino domāšanu, iztēli, intuīcijas telpiski tēlainiem komponentiem;
- ģeometriju, trigonometriju, tehnisko zīmēšanu;

13. Ar ko atšķiras mācīšanās motivācija pirmsskolas vecuma bērniem un 16-19 gadīgiem jauniešiem?
Pirmsskolas vecuma bērni ir zinātkāri mācīties kaut ko jaunu, pieskarties, aptaustīt, pasmaržot. Bet jauniešiiem motivāciju dod nākotnes iespējas un pašapziņa.

14. Pie kādiem priekšnosacījumiem var sagaidīt, ka skolotājs būs autoritāte skolēnam pusaudžu vecumā?
Ja pasniedzējs būs tolerants un iejūtīgs pret pusaudzi, nepazemojot viņu klases priekšā un neizrādot savu spēku vai bezspēcību liekot zemu novērtējumu vai kā savādāk „sodot”. Skolotājam ir jājūt situācija un jāprot reaģēt.

Atlants