Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Pētījuma analīze par apkalpošanas kvalitāti Skotijas viesnīcās', 1.
  • Конспект 'Pētījuma analīze par apkalpošanas kvalitāti Skotijas viesnīcās', 2.
Фрагмент работы

Skotu viesnīcās klienti tiek iepazīstināti ar aktuālākajiem piedāvājumiem, kas tūristiem nav mazsvarīgi, tādējādi realizējot piedāvājumus par iespējami zemākām cenām, viesnīcas savā starpā konkurē un attīsta savu biznesu. Galvenais pakalpojumu sniegšanas nosacījums ir: labāk, ātrāk, ērtāk. Lai klientiem būtu skaidrība par viesnīcu pakalpojumu klāstu un tml, tai ir jāsniedz par sevi visa iespējamā informācija izmantojot reklāmas un citus saziņas līdzekļus, lai nodrošinātu iespējami lielāku klientu piesaisti.…

Коментарий автора
Atlants