-
Profesionālā augstākā izglītība
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Profesionālās augstākās izglītības raksturojums | 4 |
1.1. | Izglītības iestāžu nosaukumi | 5 |
1.2. | Studiju programmas | 6 |
2. | Profesionālās augstākās izglītības programmu veidi un īstenošana | 8 |
3. | Profesionālās augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanas tiesiskais regulējums | 9 |
3.1. | Tiesības uz izglītību | 10 |
3.2. | Izglītības ieguves formas | 13 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotie informācijas resursi | 16 |
Secinājumi
1. Darba mērķi- izanalizēt profesionālās augstākās izglītības būtību Latvijā izdevās sasniegt izmantojot ievadā norādītās pētījuma metodes;
2. Profesionālā augstākā izglītība mūsdienās ir ļoti nepieciešama;
3. Izglītības likumā teikts, ka "Profesionālā kvalifikācija ir noteiktai profesijai atbilstošas izglītības un profesionālās meistarības dokumentāri apstiprināts novērtējums";
4. Augstāko profesionālo izglītību var apgūt koledžā vai augstskolā;
5. Profesionālās augstākās izglītības programmas dod tiesības iegūt profesionālo kvalifikāciju kā arī bakalaura profesionālo grādu un turpināt studijas maģistrantūrā;
6. Profesionālai augstākai izglītībai ir ļoti plašs programmu apjoms un cilvekiem, kas vēlas studēt ir iespējams izvēlēties sev tīkamāko programmu un tās īstenošanas plānu(klātiene, neklātiene);
7. Tiesiskā regulējuma ievērošana izglītības kvalitātes novērtēšanas procesā ir nozīmīgs priekšnoteikums, lai pieņemtu objektīvu, pamatotu un neapstrīdamu lēmumu par akreditāciju vai tās atteikumu;
8. Visiem cilvēkiem, kas iekļauti Izglītības likuma 8.pantā ir tiesības uz profesionālo augstāko izglītību.
…
Ievads 3 1. Profesionālās augstākās izglītības raksturojums 4 1.1. Izglītības iestāžu nosaukumi 5 1.2. Studiju programmas 6 2. Profesionālās augstākās izglītības programmu veidi un īstenošana 8 3. Profesionālās augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanas tiesiskais regulējums 9 3.1. Tiesības uz izglītību 10 3.2. Izglītības ieguves formas 13 Secinājumi 15 Izmantotie informācijas resursi 16
