Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 1.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 2.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 3.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 4.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 5.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 6.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 7.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 8.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 9.
  • Отчёт по практике 'Personības audzināšanas iespējas bērna un skolotāja sadarbībā', 10.
Фрагмент работы

PRAKSES MĒRĶIS
Veicināt maģistrantu pašpieredzes apzināšanos un novērtēšanu, lai prasmīgi pilnveidotu sadarbību ar bērniem, vecākiem, kolēģiem pedagoģiskajā procesā

PRAKSES UZDEVUMI:

Apzināt konkrētas audzināšanas problēmas noteikšanu pedagoģiskajā realitātē
Prognozēt konkrētās problēmas risināšanas virzienus un paņēmienus
Analizēt konstatēto pedagoģisko problēmu diskusijā ar prakses iestādes pedagogiem, RPIVA docētājiem

PRAKSES SATURS

Slēptās socializācijas izpausmju pētīšana pirmsskolā:
Apzināt slēptās socializācijas teorētisko skaidrojumu un vērot slēptās socializācijas izpausmes bērnos
Analizēt vērojumus un pedagoģiskos dokumentus par grupu, intervēt skolotājus
Noteikt pedagoģisko problēmu un prognozēt, kā arī plānot tās risinājumu
Iepazīstināt skolotājus ar analīzes rezultātiem un diskutēt par slēptās socializācijas problēmām un to risināšanas iespējām
Diskusijas rezultātus apkopot rakstiski un izveidot secinājumus.…

Atlants