-
Prakses atskaite studiju kursā "Viesnīcu prakse"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | uzņēmuma raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 5 |
3. | uzņēmuma darbības pamatojums un specializācija | 6 |
4. | uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 7 |
5. | UZŅĒMUMA STRUKTŪRVIENĪBA | 9 |
6. | VIESNĪCU STRUKTŪRVIENĪBU IZKĀRTOJUMS | 10 |
7. | Uzņēmuma kapacitāte un jauda | 11 |
8. | numuru klasifikācijas attēli | 12 |
9. | mērķa grupas | 13 |
10. | uzņēmuma pamata pakalpojumi un palīgpakalpojumu sniegšanas process | 14 |
11. | konferenču zāles | 14 |
12. | stikla zāle | 15 |
13. | zelta zāle | 16 |
14. | zvanu zāle | 17 |
15. | telpu nomnieki | 18 |
16. | Pakalpojumu līmenis viesnīcā | 19 |
17. | uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem | 20 |
18. | pakalpojumu tirgus | 21 |
19. | sadarbība ar citiem uzņēmumiem | 22 |
20. | papilduzdevums-viesu anketēšana | 23 |
21. | secinājumi | 24 |
22. | izmantotā literatūra | 25 |
23. | pielikums-viesa anketa | 26 |
Prakses mērķis: nostiprināt studiju programmā iegūtās teorētiskās zināšanas un prast tās pielietot praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā.
Prakses uzdevumi:
1. Iepazīt viesnīcas struktūru, tā darba uzdevumus un funkcijas.
2. Apgūt praktiskās iemaņas pildot darba pienākumus.
3. Iepazīt uzņēmuma darbības sfēru.
Profesionālās prakses pārskats ir izstrādāts, pamatojoties uz grāmatām un speciālajiem izdevumiem, kas attiecas uz viesnīcu uzņēmējdarbību, viesu apkalpošanu, viesu uzņemšanas dienestu u.c., kā arī publikācijām Interneta mājas lapās un viesnīcas “Jelgava” uzskaites nepublicētajiem materiāliem .…
Prakses atskaite - hotel Jelgava, viesnīca Jelgava Ievads 3 1. uzņēmuma raksturojums 4 2. Uzņēmuma atrašanās vieta 5 3. uzņēmuma darbības pamatojums un specializācija 6 4. uzņēmuma organizatoriskā struktūra 7 5. UZŅĒMUMA STRUKTŪRVIENĪBA 9 6. VIESNĪCU STRUKTŪRVIENĪBU IZKĀRTOJUMS 10 7. Uzņēmuma kapacitāte un jauda 11 8. numuru klasifikācijas attēli 12 9. mērķa grupas 13 10. uzņēmuma pamata pakalpojumi un palīgpakalpojumu sniegšanas process 14 11. konferenču zāles 14 12. stikla zāle 15 13. zelta zāle 16 14. zvanu zāle 17 15. telpu nomnieki 18 16. Pakalpojumu līmenis viesnīcā 19 17. uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem 20 18. pakalpojumu tirgus 21 19. sadarbība ar citiem uzņēmumiem 22 20. papilduzdevums-viesu anketēšana 23 21. secinājumi 24 22. izmantotā literatūra 25 23. pielikums-viesa anketa 26
