Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 1.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 2.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 3.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 4.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 5.
  • Конспект 'Treniņu metodes', 6.
Фрагмент работы

Treniņu procesā pielietotās metodes ir trenera un sportista regulāri atkārtots savstarpējas sadarbības paņēmienu kopums, ar kura palīdzību tiek iegūtas zināšanas, prasmes, iemaņas un sekmēta nepieciešamo fizisko īpašību attīstība.
Metožu izvēli praksē nosaka:
1. Treniņa uzdevumi.
2. Treniņa nodarbības vieta un laiks, treniņa vietas iekārtojums, inventārs.
3. Audzēkņu sagatavotības līmenis un darba spējas.
Prakse rāda, ka sporta treniņā nepastāv universālas metodes. Sīkāk metožu izvēli pēc A. Fernātes [ 3 ]:
● Kustību iemaņu veidošanas un fizisko īpašību attīstības sekmēšanas metodiskie principi.
● Sportistu izglītošanai, audzināšanai un personības pašattīstības sekmēšanai izvirzītie mērķi un uzdevumi.
● Mācību saturs un pielietotie līdzekļi.
● Sportistu vecums, veselības stāvoklis, dzimums, teorētiskās un praktiskās sagatavotības līmenis, talants, fiziskā un garīgā attīstība, psihofizioloģiskās īpatnības u.c. faktori.
● Pedagogu iepriekšējā pieredze, teorētiskās un praktiskās sagatavošanas līmenis, spējas pielietot noteiktas metodes un līdzekļus, darba stils un personības individuālās īpašības.
● Pedagoga rīcībā esošais laiks.
● Fizisko īpašību attīstības līmeņa paaugstināšanas, stabilizācijas vai atjaunošanas posms.
● Atsevišķu treniņa nodarbību, to daļu, posmu, periodu vai treniņciklu struktūra.
● Ārējie faktori ( gaisa temperatūra, mitrums, inventārs, aprīkojums).…

Atlants