Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 1.
  • Конспект 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 2.
  • Конспект 'Tirgvedība. Tirgus segmentēšana', 3.
Фрагмент работы

1.Tirgus segmentēšanas būtība un principi. Uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus. Pareizāk ir iedalīt pircējus pēc motīviem un citām pazīmēm, bet pēc tam piedāvāt produktus, kas radīti, maks.ievērojot šīs pazīmes. Masu mārketings – pārdēvējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem.(piem. Fords ar Ford-I modeli).…

Коментарий автора
Atlants