Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 1.
  • Конспект 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 2.
  • Конспект 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 3.
  • Конспект 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 4.
  • Конспект 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 5.
Фрагмент работы

Bērnu vecums vai pakāpe: 4.pakāpe
Uzdevumi:
• Pilnveidot prasmi skaitīt līdz 8 salīdzinot priekšmetu kopas, motivēt skaitīt līdz 9.
• Veidot motivējošu situāciju iepazīstinot ar ciparu 9.
• Nostiprināt prasmi savienot ciparu 9 ar skaitu.

Izmantojamie līdzekļi un uzskates materiāli
Pedagogam: pasakas grāmata, ciparu kartītes
Bērnam: divas A4 lapa (ar tabulu/ar ciparu 9), krāsainie attēli, strēmeles no dzeltena papīra, dzintara akmentiņi, švamme, tortes sveces.

Apraksts matemātikas uzdevumu īstenošanā:
1.uzdevums
Skolotājas darbība:
Bērni, kas tas ir par ciparu? (skolotāja rāda ciparu 8)
Kam tas ir līdzīgs? (bērni izsaka savus variantus – velosipēdam, brillēm, bantītei, kaķīša ūsām u.c).

Коментарий автора
Atlants