Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 1.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 2.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 3.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 4.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 5.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 6.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 7.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 8.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 9.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 10.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 11.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 12.
  • Отчёт по практике 'Sākumskolas prakse', 13.
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības vērtējums.
Centos bērniem nodarbības veidot tā, lai būtu interesanti.
Mūsdienu bērnus šobrīd visvairāk saista digitālās ierīces, tādēļ devu uzdevumus, kur iespēja meklēt informāciju interneta resursos, šadi attīstot viņu digitalās prasmes, kā arī lietderīgi tās pielieto.
Šis laiks ir ļoti sarežģīts gan skolēniem, gan pedagogiem, jo ir jāiemācās strādāt savādāk. Grūtāk manuprāt ir vecāka gadagājuma pedagogiem, jo vairāk ir jastrādā ar datoru ,visi uzdevumi jāsagatavo un jāiesūta bērniem elektroniski.
Bērniem šis laiks sniedz iespēju vairāk strādāt pašiem un kļūt patstāvīgākiem, darboties un pašiem meklēt nepieciešamo informāciju.
Novērojot savus skolēnus,majās,redzu, ka attālinatās mācības grūtības nesagādā, jo bērni ir patstāvigi.Šobrīd bērniem vislielākās grūtības sagādā, ka nav komunikācija ar vienaudžiem, Bērni ļoti gaida atgriešanos skolā, lai satiktu draugus, jo virtuālā komunikācija neesot interesanta.

Atlants