Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse sākumskolā', 4.
Фрагмент работы

Vērtēšana ir neatņemama izglītošanās procesa sastāvdaļa. Klasesbiedru un skolotāja atzinība, labs vērtējums attīsta skolēna pašcieņu.
Filmētajā materiālā, atklājot savas pedagoģiskās darbības kompetences, viss tika pārdomāts, kā būtu labāk, ko nepiemirst. Tomēr vadot stundu, notikumu virpulī viss notiek daudz savādāk. Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara. Pārskatot filmēto materiālu pamanu kļūdas. Apvienojot 1/3 kompetenci, pilnībā neparādās bērnu motivācija. 0trajā daļā ar mūziku skolēni tika noskaņoti radošai darbībai, ar lielu aizrautību skolēni stāstīja par saviem darbiem /skolēniem tas bija kaut kas jauns un interesants/.
Prakse sākumskolā, sniedza gandarījumu par paveikto, skolēni pozitīvi novērtēja manu darbu klasē. Izvēlētās tēmas skolēnus interesēja, aktīvi iesaistījās mācību procesā. Tomēr skolēni neprata izvirzīt vērtēšanas kritērijus, neizprata to nozīmi. Vairākkārt lietojot un izvirzot kritērijus prakses laikā, skolēni izprata klasesbiedru un sevis novērtēšanu pēc pašu izvirzītajiem kritērijiem. …

Коментарий автора
Atlants