Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.04.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 1.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 2.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 3.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 4.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 5.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 6.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 7.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 8.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 9.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 10.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 11.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 12.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 13.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 14.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 15.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 16.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 17.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 18.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 19.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 20.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 21.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 22.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 23.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 24.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns “Paklāju un grīdsegu ražošana”', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Organizācija, pašreizējais statuss    3
1.2.  Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi    3
1.3.  Produkti    4
1.4.  Īpašnieki un tiesiskais statuss    5
2.  Industrijas analīze    6
2.1.  Industrijas robežas    6
2.2.  Lielums, pārdošanas apjomi, dinamika, dzīves cikls    7
2.3.  Industrijas stuktūras izpēte    7
2.4.  Veiksmes faktori    10
2.5.  Industrijas tradīcijas    11
2.6.  Tiesiskais regulējums    11
2.7.  Pieejamais atbalsts    11
2.8.  Pieprasījuma specifika un stabilitāte    11
2.9.  Saistītās un papildinošās industrijas    12
3.  Mārketinga plāns    13
3.1.  Tirgus segmentēšana, mērķa segmentu nospraušana    13
3.2.  Pircēju uzvedības analīze    14
3.3.  Mārketinga stratēģija    15
3.3.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    15
3.3.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    15
3.3.3.  Realizācijas vieta    16
3.3.4.  Produkta virzīšana tirgū stratēģija    16
4.  Vadības komanda un organizācijas struktūra    17
4.1.  Vadības komandas raksturojums    17
4.2.  Organizācijas struktūra    17
5.  Darbības plāns    19
5.1.  Svarīgāko procesu raksturojums    19
5.2.  Atrašanās vieta    19
5.3.  Telpas un aprīkojums    20
6.  Finanšu plāns    21
6.1.  Nepieciešamais finansējums darbības uzsākšanai    21
6.2.  Finanšu prognozes    21
7.  Kopsavilkums    24
  Izmantotie materiāli    25
Фрагмент работы

1.1. Organizācija, pašreizējais statuss
Mans topošais uzņēmums, kurš ražotu paklājus un grīdsegas no auduma strēmelēm būtu pavisam jauns, tomēr ar lieliem plāniem plašai pilnveidei. Šī ideja spēs apvienot iespēju izstrādāt dizaina elementu, kā arī otrreizēji pārstrādāt audumus , kas būtu apģērba gabali vai arī vienkārši audumi. Tieši šādu biznesa idejas izvēle ir, jo man tā šķiet saistoša un aktuāla ikdienas dzīvē. Es uzskatu, ka šāda veida pakalpojums ir aktuāls un pieprasīts. Tā spēj aptvert gan radošumu, gan biznesu, kas man šķiet ļoti labs apvienojums, kad spēj apvienot divas svarīgas lietas, kā arī doma par to, ka ražojot šāda veida paklājus kaut mazliet tiks otrreizēji pārstrādāti audumi, kuri nenonāks atkritumos, bet gan tiks izmantoti . Šī izveidotā organizācija nebūtu vienīgā šajā industrijā, tomēr tā būtu pavisam jauna ar lielām ambīcijām attīstīties un augt vietējā tirgū un ar laiku gūstot popularitāti un atzinību iziet arī pasaulē.

1.2. Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi
Misija.
Šis uzņēmums sniegs lielisku iespēju klientiem iegādāties paklājus, ārdurvju tepiķus ar pievienoto vērtību, kas nozīmē to, ka šie paklāji tiks ražoti no audumiem, kuri tiks tādejādi otrreizēji pārstrādāti. Tā tiks dota iespēja ne tikai iegādāties sev komfortam un dizainam elementu- paklājs, bet arī kaut mazliet tā palīdzēt uzlabot ekoloģisko situāciju valsī un pasaulē.
Misijas sauklis- Radot sev komfortu, padari vidi zaļāku.…

Atlants