Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Intervija par politisko partiju reklāmas kampaņas novērtējumu', 1.
  • Конспект 'Intervija par politisko partiju reklāmas kampaņas novērtējumu', 2.
  • Конспект 'Intervija par politisko partiju reklāmas kampaņas novērtējumu', 3.
  • Конспект 'Intervija par politisko partiju reklāmas kampaņas novērtējumu', 4.
Фрагмент работы

1998.gada 3.oktobrī Latvijā notika 7.Saeimas vēlēšanas. Kopumā bija iespējams balsot par 21 politisko partiju un 1081 deputāta kandidātu. Vēlēšanās 5% barjeru pārvarēja 6 partijas. Divus mēnešus pēc vēlēšanām politiskās partijas nosauca izdevumus vēlēšanu reklāmas kampaņai:
Tautas partija- 577 tūkstoši Ls; Sociāldemokrāti- 100 tūkstoši Ls;
Latvijas Ceļš- 482,6 tūkstoši Ls; Jaunā Partija- 352 tūkstoši Ls;
TB/LNNK- 268 tūkstoši Ls; Zemnieku Savienība- 110 tūkstoši Ls;
Tautas saskaņas partija- 30 tūkstoši Ls; DP/KDS/LZP- 62 tūkstoši Ls.
Reālā summa protams varētu būt arī citāda, Sociāldemokrātu pārstāvji, piemēram, uzskatīja, ka LC, TP un TB/LNNK katra iztērējusi vismaz 1 miljonu Ls. …

Коментарий автора
Atlants