Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 1.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 2.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 3.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 4.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 5.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 6.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 7.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 8.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 9.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 10.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 11.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 12.
  • Бизнес план 'Uzņēmuma izveides plāns', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Ideja    4
1.1.  Idejas plusi un mīnusi    4
2.  Uzņēmuma dibināšana    5
2.1.  Finansējums    5
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    5
2.3.  Nosaukums    5
3.  Uzņēmuma popularizēšana    7
3.1.  Reklāma    7
3.2.  Sauklis    7
4.  Uzņēmuma izmaksas    8
4.1.  Inventārs    8
4.2.  Citas izmaksas    8
5.  Riski un to mazināšana    9
5.1.  Tirgus risks    9
5.2.  Finanšu risks    9
5.3.  Ražošanas risks    9
5.4.  Cilvēciskā faktora risks    10
6.  Nākotnes plāni    11
6.1.  Atrašanās vieta    11
6.2.  Pakalpojumu veids    11
  Secinājumi    12
Фрагмент работы

6.1. Atrašanās vieta
Attīstības gaitā ir svarīgi paplašināties un piesaistīt pēc iespējas jaunus klientus. Sākotnējais mērķis būs popularizēt uzņēmuma sniegtos pakalpojumus Vidzemes reģionā un arī Latvijā kopumā.
Mātes uzņēmums nemainīs savu atrašanās vietu, bet tiks izveidotas uzņēmuma filiālēs dažādās Latvijas pilsētās, kur būs iespējamas peļņas un izaugsmes iespējas.

6.2. Pakalpojumu veids
Paplašinot uzņēmuma darbības apjomus, ir nepieciešams arī paplašināt tā sniegto pakalpojuma daudzumu.
Autora veidotā uzņēmuma gadījumā ir plānots piesaistīt arī dizainerus no ārzemēm. Kā arī ir plānots algot darbiniekus, kas veiks iekšdarbus, kas protams palielinās uzņēmuma izmaksas, bet arī viesīs lielāku uzticību klientiem, jo uzņēmums būs atlasījis darbiniekus, kas spēs realizēt visdažādākās idejas.

Secinājumi
• Latvijā dizaineru sniegtie pakalpojumi nav ļoti pieprasīti, taču Latvijas iedzīvotājiem ir tendence sekot un līdzināties citām valstīm. Tādēļ ideja par dizaina studijas izveidi ir veiksmīga, kurai nākotnē ir iespējas attīstīties.
• Uzņēmuma izveides būtiskākās sastāvdaļas, lai nākotnē tas spētu veiksmīgi turpināt savu darbību ir: sauklis, logo, reklāma.
• Uzsākot jaunu uzņēmumu, ir konkrēti jānosaka tā izmaksas, lai nebūtu nekas lieks un lai jau pēc laika tas spētu gūt peļņu.
• Uzņēmuma izveides laikā ir jānosaka, tā mērķauditorija, lai konkrēti specializētos uz to. Taču uzņēmuma darbībai ir jābūt elastīgai un jāspēj sniegt pakalpojumus visiem tās klientiem.

Коментарий автора
Atlants