2021–2025 гг.
Tirgus veids: IQOS produkts ir patēriņu tirgus prece, jo patērētāji to iegādājas personisko vajadzību apmierināšanai. Uzņēmumam ir pārdomātas cenas sastādīšanas princips un noteikti specifiski cenu veidošanas noteikumi, kā piemēru varam minēt to, ka patērētājiem ir iespēja saņemt atlaidi ierīcei, ja pērk to kopā ar vēl kādu draugu, respektīvi, iegādājoties vairākas ierīces reizē. Tādā veidā patērētājs var uzkrāt punktus, kurus vēlāk var izmantot bonusu saņemšanai, piemēram, iegādāties “Heets” tabakas izstrādājumus, dažādus aksesuārus vai pat uzkrātos punktus izmantot jaunas ierīces iegādei.…
Klientiem ir lielāka izvēle, kur meklēt jaunus produktus, jo mūsu izvēlētais uzņēmums pieturās pie daudzkanālu mārketinga. Lai piesaistītu lielāku un daudzveidīgāku klientu loku, “PMI IQOS Latvia” tirgo savus produktus dažādos kanālos, piemēram, savā mājaslapā, kur iespējams pasūtīt ierīci ar bezmaksas piegādi, kultūras pasākumos dažādās Latvijas pilsētās, līdz ar to IQOS darbinieki ir izbraukumā un potenciāliem vai esošiem klientiem nav nepieciešamības braukt lielus attālumus uz tuvāko veikalu, bet gan viņi var sastapt IQOS darbinieku un saņemt konsultāciju pasākumā, reklāmas stendos, plakātos, tiek izmantots arī e-pasta mārketings, kur katram patērētajam, kas iegādājies IQOS karsējamās tabakas ierīci, tiek izsūtīti jaunumi, atlaides, īpašie piedāvājumi un tuvojošies pasākumi. IQOS mājaslapā pieejama opcija ‘Live Chat’, kur iespējams uzdot sev interesējošos jautājumus speciālistiem jebkurā diennakts laikā. Priekšlikums ‘Live Chat’ formas izmantošanai varētu būt vairāku valodu pieejamība - latviešu, angļu, krievu, ņemot vērā to, ka Latvijā ir daudz krievu tautības cilvēki, tāpat arī, piemēram, studenti no ārzemēm un citi iebraucēji.
