Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 1.
  • Реферат 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 2.
  • Реферат 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 3.
  • Реферат 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 4.
  • Реферат 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 5.
Фрагмент работы

Tirgus veids: IQOS produkts ir patēriņu tirgus prece, jo patērētāji to iegādājas personisko vajadzību apmierināšanai. Uzņēmumam ir pārdomātas cenas sastādīšanas princips un noteikti specifiski cenu veidošanas noteikumi, kā piemēru varam minēt to, ka patērētājiem ir iespēja saņemt atlaidi ierīcei, ja pērk to kopā ar vēl kādu draugu, respektīvi, iegādājoties vairākas ierīces reizē. Tādā veidā patērētājs var uzkrāt punktus, kurus vēlāk var izmantot bonusu saņemšanai, piemēram, iegādāties “Heets” tabakas izstrādājumus, dažādus aksesuārus vai pat uzkrātos punktus izmantot jaunas ierīces iegādei.…

Коментарий автора
Atlants