-
Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klase
Конспект4 Домоводство, ремесленничество, Дизайн, архитектура, Педагогика
Stunda Sasniedzamais rezultāts (SR)
Stundas temats
Starppriekšmetu saikne
Caurviju prasmes Uzdevumi, lai izmērītu, vai ir sasniegts SR Vērtēšanas kritēriji
2 • Rada dažādas idejas maizīšu gatavošanai, kā ideju radīšanas stratēģiju izmantojot galda spēli. (T.3.1.2.1.)
• Izvērtē radītās idejas, pēc skolotāja dotiem kritērijiem izvēlas piemērotāko. (T.3.1.2.2.) Temats: Produktu izvēle maizīšu pagatavošanai
Starppriekšmetu saikne
Dabaszinības – zina, ka enerģiju cilvēki uzņem ar pārtikas produktiem, atpazīst veselīgus produktus
Latviešu valoda – prot veidot stāstījumu
Caurviju prasmes:
Jaunrade un uzņēmējspēja
Kritiskā domāšana un problēmu risināšana
• Atbildēt uz jautājumiem par drošības noteikumu ievērošanu, strādājot virtuvē
• Atbildēt uz jautājumiem par higiēnas noteikumu ievērošanu maizīšu gatavošanā un pasniegšanā
• Iepazīties ar dažādu veidu nažiem un to pielietojumu
• Uzrakstīt un nosaukt produktus, kurus var izmantot maizīšu pagatavošanai
• Izvērtēt nosauktos produktus: veselīgs/neveselīgs
• Sagrupēt produktus: maize, smērviela, uz maizes virsū liekamie produkti
• Izmantojot galda spēli, radīt idejas maizīšu pagatavošanai
• Izvērtēt savu un klases biedru radītās idejas pēc dotajiem kritērijiem
• Izskaidro maizītes pagatavošanas darba gaitu
• Nosauc maizītes pagatavošanai nepieciešamos darba piederumus Prot nosaukt produktus
Prot sagrupēt produktus
Rada ideju maizītes pagatavošanai
Izvērtē produktu saderību
Izvērtē produktus: veselīgi/neveselīgi…
Tematiskais plāns mācību priekšmetā "Dizains un tehnoloģijas" 2. klasei _ Kā griež šķēlēs un gabaliņos produktus, lai liktu uz maizītes (14 stundas). Plāns veidots atbilstoši mācību programmas paraugam, ieteicamais stundu skaits sadalīts blokstundās. Katrai blokstundai izvirzīts sasniedzamai rezultāts, doti stundās veicamie uzdevumi, kuri papildināti ar attēliem, un idejas vērtēšanas kritērijiem. Analizēta starppriekšmetu saikne un caurviju prasmes.
