Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 1.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 2.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 3.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 4.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 5.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 6.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 7.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 8.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 9.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 10.
  • Образец документа 'Projekts viesnīcas izveidei Jūrmalā', 11.
Фрагмент работы

Uzņemšanas dienesta sistēmas, tās iedala:
1. Manuālā jeb neautomātiskā sistēma.
2. Elektromehāniskā jeb pusautomātiskā sistēma.
3. Datorizētā sistēma.
Viesnīcā “Pie Agras” tiek izmantota manuālā sistēma, jo viesnīca ir maza un tās status nav SIA vai A/S, bet gan kā pašnodarbinātā perona, kurai ir savs individuālais uņēmums, tāpēc netiek izmantota datorizētā sistēma, jo par visu atbild viena persona, šajā gadījumā viesnīcas īpašniece Agra Timuka.
Neautomtiskā sistēma:
• Pirmsierašanās posms:
Kad viesnīca saņem ziņu par gaidāmo viesi, rezervēšanas darbinieks rezervē katru pieteikumu un parasti pieņem rezervēšanas pieteikumus līdz 6 mēnešiem uz priekšu. Ar roku, speciālā žurnālā tiek pierakstīts dienas iebraukumu un izbraukumu saraksts.
• Ierašanās posms:
Ierodoties viesis tiek lūgts parakstīt savu reģistrācijas karti, kā arī irakstīt tajā trūkstošo informāciju.
Viesim tiek ierādīta istabiņa.
• Uzturēšanās posms:
Par katru izdarīto “operāciju” darbinieki raksta kvītis, jeb rēķinus.
• Aizbraukšanas posms:
Aizbraucot viesis nomaksā savus rēķinus un atdod istabas atslēgas.
Viesa izrakstīšnās pamatprcedūras:

• Sasveicināties ar viesi, pārbaudīt viņa vārdu un istabas numuru,
• Pajautat, kā viesis ir apmierināts ar uzturēšanos viesnīcā,
• Pārbaudīt vai nav palikuši kādi nenomaksāti maksājumi,
• Pārliecināties, ka viesis velas norēķināties,
• Sagatavot rēķinu un iedot to viesim pārbaudīšanai, pieņemt maksājumu,
• Atsveicināties un novēlēt laimīgu ceļu.

Коментарий автора
Atlants