Оценка:
Опубликованно: 23.03.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 1.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 2.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 3.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 4.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 5.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 6.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 7.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 8.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 9.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 10.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 11.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 12.
  • Образец документа 'Izmēģinājuma laika noteikšana', 13.
Фрагмент работы

P-robeža priekš sadalījuma ar vietas un sakalu (mērogu) parametriem
Viegli iegūt τ (x) priekš sadalījuma ar vietas un sakalu (mērogu) parametriem. Galvenās problēmas lietojums, zem jautājuma, kuru uzskata par SL izvirzīšanas problēmu priekš kādas lidmašīnas korpusa struktūras noguruma veidošanās. Mēs pieņemam, ka ir kādu identisku elementu noguruma dzīvotspējas (fatigue life) novērojumi kā rezultāti no pilna sakalu (mērogu) noguruma pārbaudēm. Parasti noguruma dzīvotspējas datu apstrādē izmanto lognormālo un Weibula sadalījumu. Ja, mēs pielietosim lognormālo sadalījumu (ja mēs X=ln(T) lietosim T vietā), tad šie abi sadalījumi kļūs par vietas un sakalu (mērogu) parametriem. Tātad mēs varam teikt, ka r.v X ir sekojoša struktūra:

Коментарий автора
Atlants