Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 1.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 2.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 3.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 4.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 5.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 6.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 7.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 8.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 9.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 10.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 11.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 12.
  • Реферат 'Lingvodidaktikas teorijas valodas mācību līdzekļu izstrādes procesā', 13.
Фрагмент работы

Līdz ar to, ņemot vērā teorētisko aspektu un praktiski pētītos datus par lingvodidaktisko pieeju, tiek secināts, ka lingvodidaktiskā pieeja - valodas apguves veids, kas nosaka valodas mācību satura, mācību metožu un mācību līdzekļu, un lingvodidaktiskais princips - valodas mācību procesa vispārīga pamatprasība, kas nosaka valodas mācību satura, mācību metožu un metodisko paņēmienu, kā arī mācību organizācijas formu un valodas mācīšanas un mācīšanās rezultātu vērtēšanas formu izvēli.
Jebkuras valodas apgūšanas process (gan vietējās, gan svešvalodas) iekļauj modelēšanu, lai sasniegtu rezultātu. Didaktiska pieeja - veids, kā pedagogs vai pasniedzējs spēj ieinteresēt apmācāmo par apgūstamo tēmu. Šī modelēšana sastāv no vairākiem moduļiem, piemēram, apgūstamo vārdu, teikumu un frāžu apguves metodes, kā arī dialogu un monologu prasmju attīstību veidošana. Veidojot metodiku, jāievēro arī pamatprincipi, piemēram, valstī definētie mācību programmas izstrādes standarti, uz kuriem balstīt tēmas izklāstu.
Viena no galvenajām niansēm, kas atšķir valodas apguves līmeni, ir metodes, ar kādām šī valoda tiek pasniegta. Likumi, uzbūves un struktūra ir nemainīga, taču atšķiras modeļi. Kā tika analizēts pieejamos materiālos, tad šī modeļu būvēšana ir katra pasniedzēja un skolotāja radošuma izpausme - spēja ar pamatotām, pedagoģiskām metodēm iemācīt valodas lietojumu, gramatiku runas mākslu un manieres pētāmajā valodā.

Коментарий автора
Atlants