Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 1.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 2.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 3.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 4.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 5.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 6.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 7.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 8.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 9.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 10.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 11.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 12.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 13.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 14.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 15.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 16.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 17.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 18.
  • Реферат 'Stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. Klašu skolēniem Latvijā', 19.
Фрагмент работы

Garīgās veselības nozīme tiek aktualizēta arvien vairāk. Stress ir neatņemama ikdienas
sastāvdaļa, kuru jāprot pārvaldīt, lai tas negatīvi neietekmētu cilvēka sociālo dzīvi, darba spējas,
dzīves kvalitāti. Pēdējo gadu laikā - laikā, kas pavadīts ar ierobežojumiem saistībā ar COVID-19,
pandēmiju – tēma par cilvēka garīgo veselību ir īpaši aktualizēta. Pastāvīgais šī laika negatīvisms
un saspringums ir bijis īpaši smags gan cilvēku fiziskajai, gan morālajai veselībai.
Autors izvēlējās šo tēmu, tādēļ ka vēlās vairāk uzzināt par stresa ietekmi uz mācību
procesa darba kvalitāti un iegūtajiem sasniegumiem un vairāk aktualizēt šo problēmu. Zinātniski
pētnieciskajā darbā (turpmāk “ZPD”)“stresa ietekme uz mācību procesu 9. - 12. klašu skolēniem
Ulbrokas vidusskolā” plānots apskatīt tādus jautājumus kā stress un tā veidu definējumi, tā
ietekme uz mācību procesu, pētījuma daļā tiks anketēti Ulbrokas vidusskolas 9. - 12. klašu
skolēni par konkrēto tēmu, rezultāti tiks apkopoti.…

Коментарий редакции
Atlants