Оценка:
Опубликованно: 10.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 1.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 2.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 3.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 4.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 5.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 6.
  • Конспект 'Jūlijas Gipenreiteres grāmata', 7.
Фрагмент работы

Bērna pieradināšana pie kārtības un noteikumiem ir ilgstošs, sistemātisks, nebūt ne viegls darbs. Nereti pieaugušie sastopas ar problēmām šī procesa laikā, jo bērns pretojās, un izrāda nevēlēšanos pakļauties ikdienas darbiem, kas noved pie konfliktiem.
Piemēram, bērnam, kuram ģimenē vecāki regulāri nenoliek savas lietas vietās,, veidojas priekšstats, ka tā ir norma un arī viņš savas mantas noliek, kur pagadās.
Bērnu nepaklausībai vai neorganizētībai var būt dažādi iemesli. Lai bērnu pieradinātu pie kaut kā, ir dažādas metodes, piemēram, sākt to darīt pēc iespējas agrāk. Jo mazāks ir bērns, jo vieglāk viņu pieradināt pie kaut kā jauna. Otrs ļoti svarīgs aspekts ir vide, kurā atrodas bērns. Tas nozīmē, ka visām lietām būtu sava atrašanās vieta, ja mantām ir jāstāv noteiktajā stūrī, tad viņām tur arī jābūt, jāievēro gulētiešanas laiks, vakariņu laiks un tamlīdzīgi.
Bērnu organizētības veicināšanai var izmantot arī dažādus „ārējus līdzekļus”, tie var būt saraksti, piemēram, ikdienas saraksts uz ledusskapja, dažādas instrukcijas, vai pat grafiks.
Manā radu ģimenē, bērna motivēšanai tiek izmantota kalendāra iekārtošanu, kurā meita kopā ar vecākiem novērtē savus konkrētās dienas sasniegumus, par kuriem tiek saņemts smaidīgs, bēdīgs vai nopietns smaidiņš. …

Коментарий автора
Atlants