Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 1.
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 2.
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 3.
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 4.
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 5.
  • Конспект 'Latviešu valodas mācību komplektu analīze', 6.
Фрагмент работы

2. PATSTĀVĪGAIS DARBS
Zusina, S., Laiviniece, D. Valodas pasaule: Latviešu valoda 4. klasei. Rīga: Zvaigzne ABC, 2005.
1. Šajā mācību komplektā, kurā ietilpst mācību grāmata, tekstu grāmata, darba lapas un skolotāja grāmata, izveidi ir noteikusi lingvokomunikatīvā pieeja. Par pieeju liecina skolotāja grāmatas ievadā teiktais un mācību līdzekļu izpēte. Kā galvenās lingvokomunikatīvās pieejas pazīmes šajā mācību komplektā vēlētos minēt:
Šis komplekts dod zināšanas par pašu valodu nevis par atsevišķām tās struktūrvienībām;
Ir izmantotas produktīvi dialoģiskās metodes – nodrošina gan runāšanas, gan klausīšanās prasmju attīstīšanu;
Runa ir saistīta ar klausīšanos, piemēram, stāstīt pašam, tad salīdzināt ar citiem. Populārs ir arī darbs pāros un grupās, kā arī domu karšu veidošana un tad rezultāta pārrunāšana;
Valoda tiek apgūta caur tās lietojumu;
Doti padomi valodas lietošanai un izmantošanai, piemēram, ir dotas pamācības, kā sagatavoties diskusijai, kā meklēt informāciju utt.;
Ir daudz neuzbāzīgas norādes par to, kā pareizi jāraksta tekstā sastopamie sarežģītākie vārdi – lapas malā atšķirīgas krāsas laukumā šie vārdi izrakstīti vēlreiz un tajos pasvītrota vieta, kur iespējama kļūdīšanās(piemēram, ikkatrs, aplaudēt u.c.);…

Коментарий автора
Atlants