Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 1.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 2.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 3.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 4.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 5.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 6.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 7.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 8.
  • Реферат 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 9.
Фрагмент работы

Rezervēšanas dienests var atteikt pasūtījumu, ja
Attiecīgajos datumos nav brīvas pieprasītas istabu kategorijas
Viesnīca ir pilna
Viesis ir tā sauktajā “melnajā sarakstā”, kas nozīmē, ka ar šo viesi iepriekš bijušas nopietnas problēmas, piemēram, ar maksājumiem vai uzvedību. Viesus šajā sarakstā ieraksta tikai ar viesnīcas vadības piekrišanu.
Rezervēšanas veidi: tiešie pasūtījumi ( TĀLTUNIS. Individuālais ceļotājs pasūta viesnīcu pa telefonu. VĒSTULE. Individuāls ceļotājs vai grupa pasūta viesnīcu rakstiskā veidā ar vēstuli, ko adresē rezervēšanas dienestam. TELEKSS, TELEFAKSS, E-PASTS, INTERNET TĪKLS. Nesenā pagātnē telekss, šobrīd telefakss ir visbiežāk izmantojamie tehniskie līdzekļi istabu pasūtīšanai viesnīcās. Modernākie līdzekļi ir elektroniskais pasts un Internēta tīkls), rezervēšanas sistēmu pasūtījumi, aģentūru pasūtījumi. …

Коментарий автора
Atlants