Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Vērtēšana, lai mācītos - tās iespējas un izaicinājumi', 1.
  • Эссе 'Vērtēšana, lai mācītos - tās iespējas un izaicinājumi', 2.
Фрагмент работы

Kā Tims Outss teicis: “Jābūt skaidrībai par to, ko Jūs gribat vērtēt”, cilvēkam ir jāsaprot, vai viņš grib kritizēt savu darba rezultātu vai arī attieksmi pret mācību darbu, vai arī savus trūkumus zināšanās par kādu noteiktu tēmu.
Es tomēr uzskatu, ka savas mācības ir jāvērtē ne tikai desmit ballu sistēmā, bet arī ar komentāriem gan no skolotāja puses, gan arī no paša skolēna, lai pilnvērtīgi notiktu mācību process un atgriezeniskā saite. Šādā veidā skolēns saprot savas kļūdas un cenšas tās turpmāk novērst, gan arī skolotājs spēj pielāgoties un izprast skolēna pieeju mācībām. Protams, zināšanas sniedz iespēju nākotnē iegūt darbu, kā arī ļauj cilvēkam pilnveidoties. Daudzas zināšanas man ir ļāvušas izprast vairākus procesus, tādējādi mainot manu skatu uz dzīvi. Bez grūtībām nav arī rezultātu, tāpēc atgriezeniskās saites izaicinājums ir kā sava veida grūtība, kuru pārvarot, var izprast savu zināšanu un darba trūkumus, kurus turpmāk var pilnveidot.

Коментарий автора
Atlants