Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 1.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 2.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 3.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 4.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 5.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 6.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 7.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 8.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 9.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Mārketinga darbība    4
2.  SVID analīze    5
2.1.  Iekšējā vide    5
2.2.  Ārējā vide    5
  Secinājumi    6
  Priekšlikumi    6
Фрагмент работы

Secinājumi
• Uzņēmumam ir vairāk stipro nekā vājo pušu, tas parāda, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, kā arī apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni, ir palielinājies par 30%.
• Ir iegūta sava klientūra un mērķauditorija, kuri atzīst uzņēmuma kvalitāti un atbilstību uzņēmuma veidam. Svarīgi ir šo kvalitāti noturēt un piesaistīt jaunus klientus, piestrādājot pie mārketinga.
• „SAKURA” suši bārs ir vienīgais austrumu virtuves restorāns Jēkabpilī, līdz ar to uzņēmumam konkurences nav.
• Uzņēmuma darbību negatīvi ietekmēt varētu straujas ekonomiskās izmaiņas, jauni konkurenti, noieta samazināšanās, klienta vēlmju mainīšanās.
Priekšlikumi
• Izveidot filiāles lielākajās Latvijas pilsētās, piesaistot jaunus patērētājus un gūstot lielāku peļņu.
• Turpināt attīstīt mārketinga stratēģiju uzņēmumā, jaunu klientu piesaistei un esošo klientu „noturēšanai”. Piemēram, izveidot klientu kartes (% atlaides vai punktu sistēma), lai mudinātu klientus izmantot „SAKURA” ēdināšanas pakalpojumus biežāk.

Коментарий автора
Atlants