Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 1.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 2.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 3.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 4.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 5.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 6.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 7.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 8.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 9.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 10.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 11.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 12.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 13.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 14.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 15.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 16.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 17.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 18.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 19.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 20.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 21.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 22.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 23.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 24.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 25.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 26.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 27.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 28.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Pirmsskolas iestādes raksturojums    3
1.  Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā    4
1.1.  Pirmsskolas izglītības iestāde kā mācīšanās organizācija    4
1.2.  Grupas pedagoga darbību 5 dažādu aktivitāšu analīze    6
2.  Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā    14
2.1.  Grupas bērnu sociālās attīstības, adaptācijas izpēte un analīze    14
2.2  Izpētes rezultātus atspoguļojums    16
2.3.  Trīs didaktisko materiālu/rotaļu atspoguļojums un skaidrojums    19
2.4.  Individuālais darbs ar bērniem sociālo prasmju un iemaņu apguvei    20
3.  Iesaiste pedagoģiskajā procesā darbojoties ar visu grupu    23
4.  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    28
  Izmantotā literatūra un avoti    29
  Pielikumi    30
Фрагмент работы

Iegūstamās kompetences
Zināšanas
1. Izprot mācīšanās un audzināšanas procesa specifiku bērnu agrīnā vecuma grupā.
2. Pārzina pedagoģiski metodisko pieeju pielietošanas specifiku agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu darbības vadīšanā.
3. Izprot bērnu adaptācijas procesa specifiku.
Prasmes
1. Definē savu individuālo prakses mērķi pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās identitātes izveides sekmēšanai.
2. Veic attīstošās vides izpēti un analīzi pirmsskolas izglītības iestādē.
3. Pamatoti veic bērnu attīstības izpēti un analīzi.
4. Organizē individuālo darbu ar bērniem.
Kompetence
1. Analizē bērnu, pedagogu un citu pieaugušo mijiedarbības procesu pirmsskolas izglītības iestādē.
2. Spēj veikt savas pedagoģiskās darbības analīzi un pašvērtējumu.

Коментарий автора
Atlants