Оценка:
Опубликованно: 24.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 1.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 2.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 3.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 4.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 5.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 6.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 7.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 8.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 9.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 10.
  • Реферат 'Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolā', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vide    4
2.  Grupas vides iekārtošana    5
  Nosacījumi mācību vides veidošanai    6
  Apkārtējās vides iekārtošanas pamatprincipi pirmsskolas izglītības iestādē    8
3.  Interešu centri    9
  Nobeigums    10
  Bibliogrāfija    11
Фрагмент работы

Nobeigums
Vissvarīgākais labvēlīgas vides veidotājs ir un paliek pats pedagogs. No pedagoga ir atkarīgs telpas iekārtojums, jo tieši pedagogs ir kompetents bērna izglītojošās vides radīšanā, turklāt, tieši pedagogs var novērot un izvērtēt, vai konkrētās telpas iekārtojums un atmosfēra izraisa bērnos vēlmi pētīt un mācīties. Pedagoga uzdevums ir panākt bērnu izziņas un pētniecības interesi, un, lai šī interese nebūtu īslaicīga, pedagoga viens no uzdevumiem ir ik pa laikam izmainīt grupiņas telpu iekārtojumu. Tas bērnus rosinās izzināt un pētīt nepārtraukti.
Pedagogs nedrīkst aizmirst, ka viņš ir pedagoģiskā kolektīva sastāvdaļa, kurš veido bērnudārza gaisotni.
“Nav recepšu un likumu vienīgā, efektīvā vides modeļa veidošanai, un tāpat arī nav recepšu efektīvai skolotāja un skolēna mijiedarbībai, kas būtu vienlīdz pieņemams visiem skolotājiem un skolēniem, bet neapstrīdami skaidrs ir tas, ka klases videi ir jābūt atvērtai, dinamiskai un nepārtrauktā attīstībā esošai sistēmai, kas pieļauj vienlaikus vairāku patiesību pastāvēšanu. Videi ir jābūt pašorganizējošai sistēmai, kas nodrošina visu – gan kognitīvās, gan afektīvās un psihomotorās jomas attīstību, videi jāveicina katra procesa dalībnieka autonomiju, kurā bērns tiek uztverts kā vērtība.’’(Dz. Iliško)


Коментарий автора
Atlants