Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Pētījums eksperimentālajā psiholoģijā', 6.
Фрагмент работы

Uzmanība- izziņas process, kas nodrošina psihes virzību un koncentrēšanos uz konkrētajiem kairinātājiem.
Uzmanība pilda svarīgas cilvēka uzvedības organizācijas un izziņas aktivitātes funkcijas, pateicoties kurām ir iespējama visbūtiskākās informācijas atlase un pārstrāde, operatīva orientēšanās apkārtējas vides pārmaiņās un psihes resursu koncentrācija nozīmīgu mērķu sasniegšanā.
Uzmanība psiholoģijā tiek aplūkota kā universāla psihiska parādība un saprasta kā apziņas koncentrēšanās psihiska funkcija.
Galvenie uzmanības raksturojumi, tādi kā apjoms, noturība, koncentrācija, sadalījums, pārslēgšanās, tiek novērtēti tikai eksperimentāli un realitātē netiek atšķirti.
Galvenie uzmanības veidi: tīšā (patvaļīgā), netīšā (nevilšā), pēctīšā, ārējā un iekšējā, kolektīvā, grupveida un individuālā.
Svarīgas lietas, kas jāievēro, lai sekmētu septiņgadīgo bērnu uzmanību:
Svarīga ir pedagogu personība, attieksme pret audzēkņiem, pacietība, izturība, neatlaidība. Prasme vērot izmaiņas bērnā.…

Коментарий автора
Atlants