Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 1.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 2.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 3.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 4.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 5.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 6.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 7.
  • Реферат 'Edvards Munks. Daiļrade, stilistika, tēlu sistēma', 8.
Фрагмент работы

Baltais žogs, kas ietiecas gleznā diagonāli, piešķir darbam telpas izjūtu, tomēr nedefinējot to precīzi līdz galam.
Zināms, ka “Starry Night” (1893) ir iekļauta kā pirmā glezna darbu kompozīcijā ar nosaukumu “The Seed of Love” jeb “Mīlestības sēkla”, kā iemesls varētu būt teju manāmā ēna uz baltā žoga, kas minēta kā divu cilvēku slepens satikšanās brīdis. Šīs gleznas litogrāfiskajā kopijā ēna attēlota tieši tur pat – uz baltā žoga, vēl izteiktāk iezīmējot cilvēku saplūdušās figūras.
Edvards Munks bija produktīvs, tomēr pastāvīgi nemierīgs mākslinieks, kas dziļi pievērsās tādām tēmām kā cilvēka mirstība, hroniskas slimības, seksuālā brīvība un reliģiozie centieni. Lai attēlotu baiļpilno iekšējo pasauli, Munks izmantoja tādus izteiksmes līdzekļus kā intensīvas krāsas, abstrakciju, mistiskas figūras, nervozus otas triepienus. Pieturoties pie Art Nouveau kustības uzplaukuma motīviem, bet apzināti virzoties prom no tās dekoratīvisma, Munks acīmredzamo uztvēra kā logu uz vēl nepilnīgi attīstījušos, nekārtīgo cilvēka psiholoģiju.

Коментарий автора
Atlants