.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 1.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 2.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 3.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 4.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 5.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 6.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 7.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 8.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 9.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 10.
  • Конспект 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 11.
Фрагмент работы

Interneta izmantošana skolas darbu izpildei ir ietekmējošs faktors dabaszinātņu sasniegumiem.
Visām grupām savā starpā IR statistiski nozīmīgas atšķirības, jo visām grupām Sig ir MAZĀKS par 0,05. Katra grupa ir pati par sevi, nav iespējas kaut ko apvienot. Visas grupas ir ļoti atšķirīgas.
Ar ANOVAS palīdzību tika noskaidrots tas, vai konkrētais faktors ir dabaszinātņu sasniegumu ietekmējošs , bet nepieciešams noskaidrot procentuāli, cik lielā mērā.

Коментарий автора
Atlants