Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 1.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 2.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 3.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 4.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 5.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 6.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 7.
  • Конспект 'A.Grīns "Dvēseļu putenis"', 8.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Īss satura atstāsts    2
2.  Galvenā varoņa raksturojums    3
2.1.  Portrets    3
2.2.  Raksturs    3
2.3.  Attiecības ar citiem tēliem    3
Фрагмент работы

Ievads

Es izvēlējos Aleksandra Grīna romānu „Dvēseļu putenis”, jo esmu ieinteresēta vēsturiskos notikumos, A.Grīna darba I nodaļa stāsta par strēlnieku cīņu pret vācu iebrucējiem Pirmā pasaules karā (1914-1918). Jau 9. klasē lasījām skolā Grīna darbu „Klusie ciemiņi”, tādēļ, jau iepazinot šo rakstnieku, biju ieinteresēta izlasīt tieši šo darbu. Es apbrīnoju A.Grīna spēju tik precīzi atainot cilvēka jūtas, dabas skatus un skaņas gleznas, redzes gleznas un citas sajūtu gleznas. Tas liek uztver darbu dzīvāk, labāk izprast autora radītos tēlus, viņu rīcību un emocijas. Līdz ar varoņiem izjust prieku un bēdas, vārdu sakot, dzīvot viņiem līdz.
Lasot darbu mani mērķi bija: 1) izprast darbu un iztēloties darbā attēlotā laika dzīves pastākļus, kad pār pasauli valda karš, ļaudis dodas bēgļu gaitās, latviešu puiši stājas strēlniekos; 2)raksturot galveno varoni (raksturot tā izskatu, raksturu, attiecības ar citiem tēliem); 3)attēlot kompozīcijas shēmu.
Uzdevumi, kas jāizpilda, lai sasniegtu mērķi ir: jāizlasa gramata( I nodaļa),(par ko ir grāmata, ka norisinās notikumi?), jāatrod citāti, kuros tiek raksturots galvenais varonis, (kāds ir varonis?).

Коментарий автора
Atlants