Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.09.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 1.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 2.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 3.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 4.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 5.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 6.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 7.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 8.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 9.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 10.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 11.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 12.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 13.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 14.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 15.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 16.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 17.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 18.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 19.
  • Презентация 'Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku', 20.
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Bankām ir biežāk jākomunicē ar viņu klientiem, jāveido dažāda veida aptaujas, jānoskaidro klientu vēlmes, intereses un vajadzības, jo pētījuma gaitā tika iegūta informācija, ka 18% no aptaujātajiem respondentiem atzina, ka ir tikai daļēji apmierināti vai vispār nav apmierināti ar sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Bankām ir jāinformē savi klienti par jaunajām tehnoloģijām un iespējām, kuras viņiem ir pieejamas. Latvijas iedzīvotāji maz izmanto jaunās tehnoloģiju iespējas, visticamāk tas ir informācijas trūkuma dēļ, jo ne visi iedzīvotāji interesējas par pieejamajiem jaunajiem pakalpojumiem.
Tā, kā pēc 25. maija pieņemtās Datu aizsardzības regulas ir pievērsta iedzīvotāju uzmanība viņu datu drošībai, tad bankām ne tikai būtu jāveic klientu datu aizsardzības pasākumi pilnā apjomā, bet bankas arī varētu rīkoties proaktīvi, pārliecinot klientus par datu drošību un konsultējot tos datu drošības jautājumos.

Bankām nepieciešams kritiski izvērtēt bankas filiāļu nepieciešamību un to darba laikus. Respondenti atzina, ka šie kritēriji ir mazsvarīgi un zaudē savu vērtību, jo aizvien vairāk tiek izmantoti e-pakalpojumi.
Bankām būtu jakoncentrē resursi uz bezkontakta karšu sistēmas attīstību. Respondenti atzinuši, ka tehnoloģiju aspekts ir nozīmīgs, bet šo pakalpojumu novērtējuši zemu.
Bankām, veidojot jaunus pakalpojumus, primāri jādomā par pakalpojumu ātrumu un kvalitāti, jo respondenti norāda, ka būtu gatavi maksāt vairāk, ja pakalpojums ir ātrs un kvalitatīvs.

Коментарий автора
Atlants