-
Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas struktūrā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Uzņēmums „X” | 4 | |
Sabiedrisko attiecību speciālista vieta un loma uzņēmumā „X” | 5 | |
Iekšējās komunikācijas sistēma uzņēmumā „X” | 6 | |
Uzņēmuma „X” iekšējās vides analizēšana izmantojot SVID metodi | 9 | |
Secinājums | 10 | |
Izmantotā literatūra | 11 |
Uzņēmumā „X” nav sabiedrisko attiecību (SA) speciālista, šo funkciju pilda pats vadītājs, izvērtējot, kurus no SA speciālista pienākumiem var deleģēt saviem padotajiem. Šīs organizācijas vadītājs pagaidām neredz nepieciešamību algot SA speciālistu, norādot, ka uzņēmums ir pārāk mazs, tā atpazīstamība jau ir iegūta, naudas līdzekļi, kas būtu nepieciešami vēl viena vadošā speciālista algošanai, var tikt ieguldīti esošā personāla profesionālai pilnveidošanai.
Pieļauju iespēju, ka vadītājam nav izpratne par SA speciālista darba plašo specifiku, lietderīgumu un nozīmīgumu organizācijā. „Sabiedriskās attiecības ir sistemātiska un ilgstoša uzņēmuma komunikācijas veidošana ar tā iekšējām un ārējām mērķgrupām, kuras mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmumu un izveidot spēcīgu un oriģinālu priekšstatu (imidžu) par uzņēmumu. Tā rezultātā mērķgrupas, iespējams, dos priekšroku tieši šim uzņēmumam.”…
Organizācijas „X” analīze – komunikācijas sistēma, SA speciālistu vieta struktūrā. 21. gadsimts – jaunu zināšanu un tehnoloģiju laikmets, pārmaiņas mūs gaida ik uz soļa. Uzņēmējdarbībā un starp organizācijām ir raksturīga spēcīga konkurence, kā arī nemitīga uzņēmumu un sabiedrības attīstība. Izdzīvot mūsdienu mainīgajā pasaulē ir ļoti grūti. Lai veiksmīgi strādātu un attīstītos ir nepieciešams uzticēties sabiedrisko attiecību speciālistam. Viena no sabiedrisko attiecību speciālista kompetencēm ir – mainīgos apstākļos tikt galā ar organizācijas iekšējās un ārējās vides komunikācijas veidošanu, uzturēšanu un attīstību, kas nosaka uzņēmuma spēju izdzīvot. Lai papildinātu savas teorētiskās zināšanas sabiedrisko attiecību jomā ar praktiskajām iemaņām, pētīšu iekšējās vides komunikācijas sistēmu esošā uzņēmumā „X”. Pirmajā iespaidā iekšējā komunikācija uzņēmumā „X” šķiet ļoti pozitīva, radoša un labvēlīga – tāda, kas veicina uzņēmuma mērķa realizāciju. Darba mērķis ir iepazīties un izanalizēt organizācijas „X” iekšējās komunikācijas sistēmu. Lai noteiktu organizācijas iekšējās vides stiprās un vājās puses izmantošu SVID analīzes metodi.
