Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Pieejamie normatīvie dokumenti | 5 |
2. | Sieviešu kora „Sonante” vēsture | 8 |
2.1. | Kora dibināšana | 8 |
2.2. | „Sonante” 20 gados | 8 |
2.3. | „Sonante” otrajā ceturksnī | 9 |
2.4. | Koris tagad | 11 |
3. | Kora dalībnieču atmiņas | 13 |
4. | Kora popularitāte meiteņu vidū | 16 |
Secinājumi | 18 | |
Izmantotā literatūta | 20 |
Mūzika ir skaņu valoda. Skaņas ir skanošas jūtas, kas tiek nodotas citiem. Ar mūziku esmu draugos jau no pašas bērnības. Daudz jūtu ir izteiktas mūzikā. Tā ir kopā ar mani vienmēr gan priekos, gan bēdās. Kopš neskaitāmām paaudzēm caur mūžu mūžiem draudzīgi roku rokā iet cilvēks un viņa dziesma.
Mūzikas attīstībā un tradīciju saglabāšanā liela nozīme ir tieši muzikālajiem kolektīviem. Koris ir viens no lielākajiem tradīciju glabātājiem un kopējiem mūsu tautas kultūrā. Kora kultūra Latvijā ir ļoti augstā līmenī, ko mēs varam redzēt dažādos pasākumos – konkursos, koncertos un pašos lielākajos mūsu tautas dziedāšanas svētkos - dziesmu svētkos.
Tāpēc arī nolēmu rakstīt savu zinātniski pētniecisko darbu tieši par sieviešu kori „Sonante”, lai tuvāk iepazītu un parādītu šīs kora kultūras bagātības un iepazīstinātu apkārtējos ar šī kora burvīgajām dziedātajām, mūžam strādāt gribošajiem diriģentiem, kā arī labo auru, kas staro no šī kora jebkurā dzīves brīdi, par pamatu ņemot dažu koristu dzīvesstāstus.…
Mans darba mērķis bija iepazīt tuvāk kori „Sonante” un tās dalībnieces no kora dibināšanas laikiem līdz mūsdienām. Lai varētu sasniegt savu darba mērķi, par saviem darba uzdevumiem uzstādīju: 1. atrast un izanalizēt dažādos normatīvos dokumentus, kas reglamentē koru darbību Latvijā; 2. izpētīt un pierakstīt mūsu sieviešu kora vēsturi; 3. veikt izpēti par to, kādēļ mūsu meitenes un sievietes vēlas vai nevēlas dziedāt korī; 4. savākt ziņas, kas būtu nepieciešamas korim, lai tas varētu veiksmīgi turpināt savu darbību.
