Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 1.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 2.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 3.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 4.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 5.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 6.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 7.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 8.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 9.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 10.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 11.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 12.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 13.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 14.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 15.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 16.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 17.
  • Презентация 'Konstruktīvisms un tā izmantošana pedagoģijā', 18.
Фрагмент работы

Konstruktīvisms dod iespēju studentiem justies atbildīgiem par savu mācīšanos no tā brīža, kad studenta mācīšanās ir balstīta uz viņa paša jautājumiem, atklājumiem, kā arī novērtēšanas procesā studentiem ir sava teikšana. Novērtēšana konstruktīvismā paredz un iedarbina studentu iniciatīvu un personālo ieguldījumu pētījumu atskaitēs, projektos, modeļu izstrādē, prezentācijā. Iekļaujoties radošā darbībā, students attīsta savas spējas izpaust zināšanās dažādā veidā. Studentiem patīk pārnest zināšanas reālajā dzīvē.

Mācīšanās aktivitātes, autentiskās un balstītas uz reālās dzīves situācijām, ir stimulējošas un ļoti pievilcīgas. Studenti mācās uzdot jautājumus par lietām un pielietot savu dabisko ziņkārību, izzinot pasauli.
Konstruktīvisms attīsta studentu sociālās un komunikatīvās prasmes, veidojot mācīšanās vidi, kurā tiek akcentēta sadarbība un ideju apmaiņa. Studentiem jāmācās, kā skaidri formulēt savas idejas, tā arī veiksmīgi sadarboties grupu projektos uzdevumu veikšanā. Studentiem jāprot veidot pārrunas ar citiem sociāli pieņemtā stilā.

Коментарий автора
Atlants