Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 1.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 2.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 3.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 4.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 5.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 6.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 7.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 8.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 9.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 10.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 11.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 12.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 13.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 14.
  • Образец документа 'Integrētās rotaļnodarbības plāns', 15.
Фрагмент работы

Piektdiena
Rotaļnodarbības temats: mans mīļākais kukainis
Bērnu vecums vai pakāpe: 3.pakāpe
Personības attīstības līdzekļi
• Dominante: latviešu valoda
• Pakārtotie vai integrētie mācību priekšmeti: dabas zinības, mājturība
Personības attīstības joma – fiziskā, sociālā, psihiskā (intelektuālā, emocionālā)
Mērķis: Lietvārda un īpašības vārda saskaņošanas prasmes veicināšana un stāstītprasmes sekmēšana.

Uzdevumi (latviešu valodas apguvei):
1. Sekmēt bērnu stāstītprasmi, aicinot bērnus atstāstīt pasaku par mārīti un vēju, ko viņi dzirdēja otrdienā, kā arī izdomājot un pastāstot, ko, viņuprāt, Mārīte sapņo.
2. Lietvārda un īpašības vārda sasaistīšana dzimtē, skaitlī un locījumā.
3.Vārdu krājuma nostiprināšana ar jau zināmu kukaiņu nosaukumiem.
4.Vārdu krājuma papildināšana ar nezināmu kukaiņu nosaukumiem.

Коментарий автора
Atlants