Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 1.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 2.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 3.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 4.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 5.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 6.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 7.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 8.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 9.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 10.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 11.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 12.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 13.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 14.
  • Бизнес план 'SIA "Tea House” Jelgavā', 15.
Фрагмент работы

ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS
SIA „Tea house“ viens no nākotnes plāniem, būtu paplašināšanās, kas ir atkarīga no klientu skaita – cik apmeklēta ir kafejnīca. Ja veicot nepieciešamos aprēķinus un analīzes secinātu, ka šis piedāvājums ir pieprasīts un ir vērts tālāk ieguldīt, tad varētu atvērt vēl filiāles, kā arī paplašinot esošās. Kā arī atkarībā no klientu vēlmēm, pēc tā, ko viņi vairāk izvēlētos pirkt, veidot ēdienkartes paplašinājumu.
Uzņēmuma galvenās prioritātes attīstoties ir – atvērt šāda tipa kafejnīcas nelielās pilsētās, tādās kā Dobele, Bauska, Eleja, Iecava – kur nav pieejami tāda veida pakalpojumi un vēl nepastāv tiešie konkurenti. Tas atvieglos gan paša uzņēmuma darbību, gan izraisīs potenciālo klientu uzmanību pret vēl nebijušiem pakalpojumiem viņu pilsētā.
Laika gaitā uzņēmums mēreni var palielināt cenas līdz konkurentu līmenim, tādējādi veicinot savas peļņas pieaugumu. Tas saistīts ar to, ka sākotnēji cenas tika pazeminātas, lai piesaistītu klientus.

Коментарий автора
Atlants