Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Dabaszinību mācību saturs un metodes', 1.
  • Конспект 'Dabaszinību mācību saturs un metodes', 2.
  • Конспект 'Dabaszinību mācību saturs un metodes', 3.
  • Конспект 'Dabaszinību mācību saturs un metodes', 4.
  • Конспект 'Dabaszinību mācību saturs un metodes', 5.
Фрагмент работы

Kad vērojums ir pabeigts, tas ir apmēram divas nedēļas, no sagatavotajām fotogrāfijām skolēni izgatavo fotogrāfiju prezentāciju, lai pārējiem būtu iespēja redzēt katra skolēna veikumu. Katras pats pastāsta, ko novērojis, kas licies interesanti, kas neizdevās.
Pārrunā, kāpēc dažiem pupiņas neizauga vai nokalta, kam tas ir par iemeslu.
Skolotāja parāda arī savas pupiņas, kas arī tikai kopā ar skolēniem iestādītas, lai kopē ar bērniem izdarītu secinājumus.
Kad katrs ir dalījies ar saviem novērojumiem, skolotāja piedāvā uzrakstīt domrakstu „Aug pupa”.

Коментарий автора
Atlants