Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 1.
  • Эссе 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 2.
Фрагмент работы

Pirms, sāku izpētīt un secināt, vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības, noskaidroju, ko nozīmē humānisms. Pirmais, ko uzreiz katrs no mums iedomājas, ir tas, ka humānisms ir labsirdība. No latīņu valodas humānisms tiek skaidrots kā cilvēcīgs. Precīzāk, humānisms ir uzskatu sistēma, kas centrēta uz cilvēku un tā vērtībām; cilvēkmīlestība, rūpes par cilvēka labklājību, cieņa pret cilvēkiem. Lai turpinātu izpēti un nonāktu pie secinājuma, nākamais ko apskatu, ir demokrātija. Man šis vārds asociacējas ar brīvību tam ko daru un ko runāju. Demokrātija ir valsts pārvaldes forma, kurā varu īsteno tauta vai tās ievēlēti pārstāvji.Demokrātiskā valstī katram pilsonim ir tiesības piedalīties savas valsts pārvaldīšanā. Demokrātija balstās uz diviem principiem-brīvību un vienlīdzību. Visbeidzot vārds visatļautība, ko izprot kā nevēlamu rīcību, kad viss ir atļauts un nekam nav ierobežojuma.…

Коментарий автора
Atlants