Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 1.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 2.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 3.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 4.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 5.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 6.
  • Конспект 'Klīniskās psihodiagnostikas rašanās un attīstība', 7.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Straujā un progresējošā dažādu tehnoloģiju attīstība mūsdienās rada papildus slodzi un paaugstinātas prasības ne tikai pieaugušajiem, bet arī bērniem. Pieaugot prasībām un dzīves tempam, pieaug arī emocionāla noslodze un bieži parādās dažādas grūtības. Lai labāk izprastu savas stiprās un vajās puses, saprastu, ko vara prasīt no pacienta un kas jau ir ārpus viņa spējām, ir vērts veikt psihodiagnostiku.
2. Psihodiagnostika sastāv no trim etapiem:
Pusstundas saruna tikai ar pacientu, tā laikā tiek aprakstītas galvenās grūtības, bažas, stāsta vai ir kaut kas darīts lietas labā. Apraksta ģimenes situāciju, piemēram, skolā, darbā, universitātē un ārpus tās. Runājot arī par stiprajām pusēm. Sarunas beigās notiek vienošanās par tālāko izpētes gaitu un mērķiem.
Psiholoģiskā izpēte parasti notiek viens pret vienu. Tomēr ir jāatceras, ka psiholoģiska izpēte nav terapija līdz ar to izpētes laiks ir strukturēts un ierobežots, lai pēc iespējas precīzāk aprakstītu grūtības un resursus tekošā situācijā.
Atgriezeniskā saite, kur psihologs izstāsta izpētes rezultātus, kā arī sniedz rekomendācijas situācijas uzlabošanai. Izpētes beigās pacients saņem atzinumu.

Коментарий автора
Atlants