Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 1.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 2.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 3.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 4.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 5.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 6.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 7.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 8.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 9.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 10.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 11.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 12.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 13.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 14.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 15.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 16.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 17.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 18.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 19.
  • Бизнес план 'Interneta veikals SIA "Cibos"', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    2
2.  Biznesa pamatojums    3
3.  Informācija par uzņēmumu    4
4.  Uzņēmuma pārvalde un organizācija, darbinieki    4
5.  Pakalpojumu raksturojums    5
6.  Tirgus analīze un mārketings    5
6.1.  Nozares attīstība pasaulē un Latvijā    5
6.2.  Pakalpojuma mērķauditorija    6
6.3.  Konkurentu analīze, uzņēmuma stiprās un vājās puses    6
6.4.  Cenu un pārdošanas stratēģija    8
6.5.  Reklāmas stratēģija    8
7.  Darbs ar pakalpojumu    9
7.1.  Interneta veikala darbības principi un organizācija    9
7.2.  Riski un to mazināšanas pasākumi    10
8.  Finanšu plāns un stratēģija    11
8.2.  Algas personālam    11
8.3.  Reklāmas izmaksas    12
8.4.  Interneta veikala izdevumi    12
8.5.  Realizācijas apjomu prognozes interneta veikalā    12
8.6.  Naudas plūsmas pārskati Interneta veikalam    13
8.7.  Kopējais uzņēmuma naudas plūsmas pārskats    14
8.8.  Peļņas/ zaudējumu aprēķins    16
8.9.  Bilance    16
8.10.  Finansu stratēģija – peļņas sadales virzieni, uzņēmuma saimniecisko darbību raksturojoši rādītāji    17
9.  Pielikums    18
9.1.  Uzņēmuma vadības struktūras shēma    18
9.2.  Mašīnas uzturēšanas izdevumi    19
9.3.  Algu saraksts vairumtirdzniecības darbiniekiem    19
Фрагмент работы

Uzņēmums “Cibos“ ir pārtikas un sadzīves preču vairumtirdzniecības uzņēmums, kas ir ieguvis stabilu vietu savā nozarē. Preces var pasūtīt arī internetā. Uzņēmums nodarbojas arī ar mazumtirdzniecību un vēlas šo savas darbības sfēru paplašināt, izveidojot interneta veikalu, kam salīdzinājumā ar parastajiem mazumtirdzniecības veikaliem ir zemākas uzturēšanas izmaksas, elastīgāks darba laiks un plašāka klienta pieejamība. Uzskatām, ka darbība šajā sfērā ir perspektīva un ienesīga.
Biznesa plāna mērķis ir plānot uzņēmuma darbības paplašināšanu – interneta veikalu mazumpircējiem, plānot tā darbību, noteikt izmaksas un cenas. Izpētīt nozari, iespējamos konkurentus un uzņēmuma konkurētspēju tirgū.
Plānā ir šādas nodaļas:
1.Biznesa pamatojums, kurā aprakstīts uzņēmuma darbības plāns un darbības sfēra – pārtikas preču un sadzīves ķīmijas preču vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība - ilgtermiņa un īstermiņa mērķi, iecerētās aktivitātes to sasniegšanai, kā arī plānotā interneta veikala priekšrocības (ērtums, zemās izmaksas, laika neierobežotība u.c.) un biznesa plāna nolūks.
2.Informācija par uzņēmumu: šajā nodaļā iekļauta visa informācija par uzņēmumu – veids, reģistrācijas numuri, kā atrast uzņēmumu, komercdarbības veids, tā priekšrocības un trūkumi, pamatdarbība, uzņēmuma sakaru apraksts un atrašanās vietas stipro un vājo pušu apraksts, darba laiks u.c.
3.Uzņēmuma pārvalde un organizācija, darbinieki: šīs nodaļas pielikumā iekļauta uzņēmuma pārvaldes shēma. Nodaļā minēti visi darbinieki, to amatu un darba pienākumu apraksti, pieredze vairumtirdzniecībā un darbības ilgums uzņēmumā. Uzņēmuma strādājošo politika, pamattendences vecuma un pieredzes rādītājos.
4.Pakalpojumu raksturojums: aprakstīta darbības sfēra, īss sortimenta raksturojums, sadarbība ar piegādātājiem, nozīmīgākie pastāvīgie klienti, klientu grupas.
5.Tirgus analīze un mārketings: sastāv no sadaļām - Pakalpojuma potenciālo klientu grupu – darījumu cilvēku, mājsaimnieču, biroju, citu internetlietotāju apraksts, iespējamās vēlmes un vajadzības, pieprasījums, tā izmaiņas pēc pakalpojuma, tendences. Konkurentu analīze – vispārējās konkurences raksturojums – šobrīd visai mazs, nozares novitātes dēļ, minēti visi nozīmīgākie konkurenti, to priekšrocības un trūkumi, salīdzinājumā ar plānoto uzņēmumu, ir apskatāma tabula ar konkurentu izvērtējumu pēc darba laika, preču sortimenta un piegādes ātruma, izmaksām, interneta lapas noformējuma. Īsi secinot – konkurence jaunam uzņēmumam šajā nozarē ir labvēlīga, nav grūti pārvaramu iekļūšanas barjeru. Cenu un pārdošanas plānojums –vairumtirdzniecības cena, kas ietver visas līdzšinējās izmaksas + uzcenojums, kas nosedz visas radušās izmaksas, apskatīti galvenie izmaksu veidi, to veidošanās. Reklāmas stratēģija – kādos mēdijos tiks izvietota reklāma (internets, reklāmlapiņas, reklāma pašu veikalā, banneri), tās veidi, priekšrocības un atbilstība veikala vajadzībām, efektivitāte, izmaksas.…

Коментарий автора
Atlants