Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 1.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 2.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 3.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 4.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 5.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 6.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 7.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 8.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 9.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 10.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 11.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 12.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 13.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 14.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 15.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 16.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 17.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 18.
  • Отчёт по практике 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 19.
Фрагмент работы

5.Situāciju pedagoģiskā analīze
Situācijas apraksts
Veidojot no plastilīna lāci, Ksenijai neizdodas izveidot lāča sejiņu, galviņu, nepadodas griešana ar plastilīna nazi. Ksenija sāk dusmoties pati uz sevi un atsakās turpināt darbiņu

Skolotāja darbība
Skolotāja palīdz Ksenijai izveidot lāča purniņu parādot kā to vieglāk izdarīt, kad Ksenija atkārtoti veic šo darbu skolotāja uzslavē, ka sanāk ļoti labi

Darbības teorētiskā analīze
R.Baltušīte atzinusi, ka ikvienu bērnu vajag motivēt darbībai. Motīvi nodrošina iespēju pārvarēt grūtības, rosina izziņas aktivitāti un iniciatīvu.

Коментарий автора
Atlants